» Jag är så glad. «

Uppdateringen är något jag önskat så länge nu, klubbhuset, scheman... Alltså jag dör allvarligt. Det kommer underlätta SÅ mycket. Därför är jag inte alls butter över att de precis stängde servern så att jag inte hinner spela förens ikväll när jag kommer hem. För det är en så sjukt jävla bra uppdatering! Alltså jag kan typ inte beskriva lyckan. Såklart missar jag troligtvis mötet ikväll, vi har ju alltid det på onsdagar.. Men jag ska fan kämpa för att komma i tid, ifall servern ens hinner öppna haha.. Jag ska få sitta på en stol längst fram HIHI..
 
 
Nån mer än jag som är så sjukt lyrisk!?
 



Jag! jag bara OMGF MÅSTE SE VART HELT GAAAAAAAALEN! OCH DOM DÄRA PONNYSARNA OCH ARABEN OMGF ALLTSÅ!

2014-11-12 // 14:44:50

Jag! jag bara OMGF MÅSTE SE VART HELT GAAAAAAAALEN! OCH DOM DÄRA PONNYSARNA OCH ARABEN OMGF ALLTSÅ!

2014-11-12 // 14:44:51

caps oj sorry för 2 gånger råkade trycka hehe

2014-11-12 // 14:45:17

Haha kommer alla slåss om platserna nu? ;)

2014-11-12 // 16:16:40

Asså Nemo det som kom idag på uppdateringen, det var väl lite av det du skrev att du ville ha i det där brevet till supporten. Jag letade upp det och om jag fattade vad du menade så kom lite av det du skrev med i uppdateringen idag! Det var ju fett asså. Men åh längtar tills servern öppnar!!! När jag kom in och skulle spela jag bara tröck upp spela nu och så typ tittade på något annat och väntade på ljudet som kommer men inget ljud kom och så kollade jag och såklart:
Din server är inte tillgänglig för tillfället. Jag blev jätteförvånad för klockan är halv 5 och man brukar kunna spela typ 2-3 innan jag ens har slutat men nu så kan jag kanske vara en av de första som loggar in :) En bra sak iaf. Men jag är taggad på uppdateringen så hoppas servern öppnar snart!! Puss <3 Kan ju inte göra hjärtan med datorn tyvärr.... <3

2014-11-12 // 16:29:03

JAG LÄNGTAR tills man kan spela igen!!:-D

2014-11-12 // 20:39:10

JAG OCKSÅ KAN VI TRÄFFAS NÅGON GÅNG HAR FÅTT EN AUTO FRÅN DIG♥︎

2014-11-13 // 20:34:33

The Worlds best uppdate!
OMFG!!!!

2014-11-15 // 10:16:10

Aa Nemo SÅ JÄVLA SJUKT!

2014-11-15 // 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback