» Uppdateringen startade 09.47 «

Sällan jag är inne när uppdateringen startar, idag fick SSO teamet för sig att störa mig i min morgon resultattävling. USCH! Haha nej jag skojjar, älskar uppdateringarna. Jag red hem och tog hand om hästarna och ställde in dem i sina boxar och sen fick dom ordentligt med mat. Min stallhjälp får minnsann vara inne under uppdateringen, pyttsan. Hon ska läsa en bok för alla mina hästar så de inte blir alldeles för uttråkade.
Hur bra är inte hon?
 
Jag tror att denna uppdatering handlar om marknaden och nya hästar o kläder. Men vem fan vet?
 
 
 
 
Hörs sen! :)
 

 


Jag brukar tänka att stallhjälpen läser godnattsagor för mina hästar så att de inte blir mörkrädda :)

2014-10-15 // 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback