» Ponnyvecka <3 «

Godmorgon, eller nått. Jag är hemma idag, trots att jag har en rent ut sagt skit viktig dag i skolan. Har legat som en zombie i sängen sedan igår. Hade hög feber inatt och allvarligt så kändes det inte som att jag sov någonting. Min hjärna var på högvarv och jag drömde att jag var flera personer samtidigt som höll på med massa projekt och jag drömde att jag dog av febern och märkte det inte förens jag ställde mig upp och skrek och såg att jag låg kvar i sängen helt orörlig. mysigt va? Rent ut sagt en helvettes feber natt. När jag var alla de där personerna så kunde jag lixom inte sluta tänka på det även när jag vaknade till, det var som att min hjärna var på autopilot och hade massa märkliga saker för sig.. Så jag är lite trött och mår rätt kasst.. Halsen känns faktiskt lite bättre, peppar peppar. Dock har jag fortfarande ont konstant och min näsa är helt täppt. En jävla förkyldning helt enkelt, men det känns okej för jag trodde att det kunde vara halsfluss först,
så jävla ont som jag hade.. Blä!
 
Men någonting roligt är att det är ponnyvecka denna vecka i SD, en bra anledning till att ta hem sin ponny och ponnyveckor är rätt mysiga. Nu har jag alltså min starthäst, Kingen, ponny och nya nordsvensken hemma. Lite skillnad jämfört med i sommras då jag bara hade Kingen haha.. Men jag tänker nog endå försöka hålla stallet rätt tomt, mysigare så på nått sätt. Men nu ska jag kolla på sex and the city och sova.
 
 
Vi hörs sen! :)
 



Naww <3

Vilken söt ponny!

2014-09-08 // 10:52:50

Har tyvärr ingen ponny för har blivit hakad :(
Men dom är Jä**it söta! ;)

2014-09-08 // 18:47:11

Åh stackare det låter hemskt. Att vara förkyld vet jag hur det är men såna här sk feberdrömmar har jag nog inte riktigt haft. Eller det var väl typ såna de menade?.. Men iaf så verkar det hemskt jobbigt kämpa på!! får man väl säga puss o kram bli frisk nu Nemo love u :) ♥♡♥

2014-09-09 // 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback