» En hälsning «

Hej på er, hur har ni det? Jag har det fantastiskt bra verkligen, älskar ön och hotellet. Men jag har faktiskt inga problem med att tänka på hemresan, ingen ångest alls. Men det är en stund kvar så jag ska njuta av tiden som är kvar. Mina dagar ser ut typ såhär: Äter frukost på en helt sjuk buffe, men efter två första dagarna tröttnade jag på all den feta och söta maten o gick tillbaka till flingor och smörgås haha.. Sen går vi ner till spa avdelningen där vi simmar, bubblar, ångbastar och isbadar. efter det går vi ut i solen, havet är vår favorit plats faktiskt för jag blir så jävla irriterad på alla människor som springer o paxar stolar vid poolens bästa platser på morgonen och sen kommer tillbaka på eftermiddagen!? Alltså så jävla egoistiskt betende så jag dör, detta sker på alla hotell men här är det fasiken brutalt och det är synd för poolen är så jäkla fin verkligen men havet är mycket lugnare. Efter sol och bad brukar vi gå till något matställe för lunch (oftast på hotellet för de finns massor av restauranger) sen tillbaka till solen eller upp på hotellet för dusch o fix, sen går vi ut och handlar o kollar runt på ön, sen tillbaka till hotellet o tar lite snacks och nån dricka och när klockan närmar sig kväll rär vi oss ut mot staden. Vi har gjort utflykter där vi har åkt båt, kollat på vulkaner, besökt vingårdar och aloevera tillverkare. Ahh har de fint helt enkelt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en liten update från mig :) Hoppas ni har det bra och inte saknar ihjäl er efter mig, höhöhö ;) 


Herregud vad fint 💗 Ha det bra nu de sista dagarna, tagga inför första avsnittet av game of Jorvik! :D

2015-08-02 // 10:20:30

Tycker som dina Gud va fint nu får du ha det bea dem sista dagarna😀

2015-08-02 // 11:03:19

Ehhm... Vilket paradis. Hehe. Jaja,det förtjänar ju du!!! Du som jobbat med serier och allt annat..förtjänar verkligen det. Njut av de sista dagarna nu och ha det gött. Jag saknar ihjäl mig efter dig men....jag kan inte hjälpa det.
Kram, 😙😙

2015-08-02 // 16:20:34

Woooow! Gud vad vackert det är *.* Du får ha det så bra där dem sista dagarna! Njut och ta det lugnt :D

2015-08-02 // 17:50:46

Myyys! :* ha det braa <3

2015-08-02 // 18:02:39

Jag har det bra iaf! :D
Men vart e du?? Land/stad och hotel för mamma och jag funderar på att åka någonstans på höstlovet cx
Tack för svar :*

2015-08-02 // 21:52:11

har varigt po exakt det hotellet det ar so mysigt <3

2015-08-03 // 11:01:51

ÅHHHH vad mysigt, här i Sverige e de kalt och typ ingen sol

2015-08-04 // 13:52:25

Hej! Undrar bara vad ditt hotel heter, letar efter ett fint ställe och skulle behöva lite hjälp. Tack❤️

2015-08-04 // 21:40:31

Är du rik eller? Alltså typ veldit rik, alltså typ STENRIK??????? :O

2015-08-06 // 09:29:48

Asså har du det lyx eller!? XD

2015-08-06 // 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback