» Intervju med en drake - Evelina Silverknight «

 Här kommer den sista intervjun med ingen mindre än mother of dragons. Hoppas ni fått en större inblick i klubben efter dessa veckor på bloggen, nu är jag hemma och i morgon blir det vanliga inlägg igen <3
 

 
 
 
 
Namn
- Evelina Silverknight

Ålder
- 24, blir 25 den 25 Juli.. Schh..

Titel i klubben
- Hhööhö Novis? Eller Ägare, bestäm själv. 

Beskriv en vanlig dag på star stable för dig
- Gör mina dagliga och kanske levlar lite sen chillar med klubben. 

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?
- Famlij

Har du skämmt ut dig på SSO någon gång?
- Fullt möjligt.

Vilket är ditt favorit event?
- När jag får plåga mina medlemmar :D

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?
- Ehm.. Ehm asså, det blir svårt då alal vet allt om mig. :)

Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons?
- Den där jävla Evelina Silverknight är med i den. Gillar inte henne... 

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på.
- Hoppar nog över denna frågan ^^
 




Asså Evelina du måste skämta " den där jävla Evelina silverknight är med. Gillar inte henne" Gud kissa nästan på mig när jag läste det

2015-08-05 // 15:49:53

Inte gör denna kommentar har nått att göra med inlägget men skulle inte första avsnittet komma idag 5 autism?

2015-08-05 // 19:14:40

Oj skulle skriva agusti men blev autism

2015-08-05 // 19:15:56

Asså bästa..

2015-08-05 // 20:29:39

Hahah xD

2015-08-06 // 09:50:43
» Ebba

Sötnos!

2015-08-08 // 08:34:34

Haha xD " Den där jävla Evelina Silverknight är med i den... Gillar inte henne. "

2015-08-16 // 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback