» Intervju med en drake - Sofia Goldknight «

   De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.


 
 
Namn:
- Sofia goldknight

Ålder:
- 20

Titel i klubben:
- medlem

Beskriv en vanlig dag på starstable för dig:
- Börjar alltid med att göra dagliga i de rykten som behövs/kan byggas upp. Sen gör jag lite levling tills jag hittar på något annat, vilket oftast är att leka med någon drake! Och sen såklart gå på event på kvällen!

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?
- Oj, det är väldigt svårt att hitta rätt ord då alla i klubben är speciella på ett bra och roligt sätt vilket gör att klubben är helt underbar att vara med i, alltid någon som hälsar eller som vill hänga med på tex levling! Så en klubb med flummiga, snälla och roliga individer som blivit min en familj!

Har du skämmt ut dig på sso någon gång? 
- Hmm...inget jag kan komma på förutom när jag började spela och hade alla möjliga kombinationer av färger och kläder för att ha det bästa(tänkte inte på att matcha haha). Det är lite pinsamt nu när jag tänker tillbaka haha!

Vilket är ditt favorit event?
- Har inget specifikt event som jag älskar. Men jag älskar event som man får tänka lite, såsom skattjakt, kurragömma osv!

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?
- Att jag är släkt med Christer Björkman haha......

Vad är det sämsta med att vara med i sneakydragons?
- Absolut ingenting!! Dom finns runtomkring en även om man är bortrest och underhåller en! 

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på.
- Mer ponnyevent!!
 




Nemo snälla hjälp mig!!
_______________________
Hej Nemo, detta handlar inte om ditt fina inlägg, men jag behöver verkligen din hjälp! Så här var det jag tänkte bygga ett hus på Minecraft och sedan fibblade jag säkert till eller något så tog jag bort gränssnittet och jag får inte upp det igen D;!
Så snälla hjälp mig och svara, och berätta hur man tar tillbaka gränssnittet.




Svar: F1 knappen! :)
Courtney Silverhill

2015-08-02 // 21:21:09

Klicka på F1

2015-08-03 // 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback