» Vart var jag någonstans? «

Fått många frågor efter att jag lagt upp några bilder från min resa, jag har alltså varit på en ö som heter Fuertventura som tillhör spanien (Kanarieöarna) men ligger precis bredvid Afrikas kust. Jag bodde på den norra sidan, Corralejo (La oliva) på ett hotell som heter Gran hotel atlantis bahia real. Tog även en båt över till Lanzarote en av dagarna. Det är ett jätte fint ställe med väldigt mycket surfare och fina hus :) 
 
 
 
 
Nu vet ni vart jag höll hus, om jag skulle förklara ön med några få ord är det: Öken, ödemark och vulkaner. Vilket är häftigt i sig men blir dystert i längden, jag älskar GRÖNSKA och kände bara shit vad vår natur är vacker i Sverige, vill aldrig flytta härifrån. Borta bra men hemma bäst <3
 

 


» Ebba

Nemo det händer inte!Jag var på feurtventura samtidigt som dig!Och det mest sjuka som hände tror jag var att jag tror jag såg dig❤️Jag har varit på grannön också Lanzarote!Och du ska veta att din blogg är bäst!

2015-08-08 // 10:15:29

Vad fint Nemo! Gillar din blogg jättemycket❤️

2015-08-08 // 11:53:54

Var där i vintras på samma hotell! :) ❤️

2015-08-08 // 17:17:30

Jag var på Lanzarote för några år sedan och helt underbara vulkaner 😍 Den vi åkte till då var superfin och hade en underbar utsikt över all sand som inte var vidrörd. Restaurangen som fanna där var superfin den med och det fanns en grill där eller värmebrunn whatever och så himla hett var det haha. Hoppas du hade det superkul där!

2015-08-08 // 17:33:49

Hej! När kommer din serie ut? LÄÄÄNGTAR😍

2015-08-10 // 07:47:31

Har vart i lanzarote älskar det

2015-08-10 // 20:43:58

Jag har varit där för fleera år sedan..men det blåste mycket när vi var där dock..det var runt jul :) ♡ Hoppas du hade dr bra!

2015-08-12 // 21:48:36

Det*

2015-08-12 // 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback