» Serier, serier och serier.. «

Förtydligande - Jag ska INTE sluta spela utan behövde bara avreagera mig igår. :)
 
Hursom, jag har lite olika traditioner med mina kompisar. Jag spenderar oftast ett par mornar i veckan med en kompis då vi tränar och myser med havregrynsgröt till ett par avsnitt farmen innan hon åker till jobbet. Sen har jag en annan kompis som jag kollar på hollywood fruar med och snackar skit, ibland till middagen och ibland med snacks. Eftersom vi plöjt igenom hollywoodfruar så ska vi nu fortsätta skratta åt gunillas galenskaper i reality stjärnorna på godset med start ikväll. Sen har jag två kill kompisar som jag brukar se sjuka o dryga serier som typ family guy och breaking bad, eller så spelar vi sällskapsspel. Haha alltså jag gör ju mer än att sitta still med mina vänner men vad jag vill komma fram till är att man gör lite olika saker med vissa? Skulle aldrig kolla på farmen med någon annan än min ena kompis, förstår ni? Vad har detta med SSO att göra? Ingenting, men juste jag och min bästavän spelade massor av SSO och upptäckte det tillsammans förut. Vi satt alltid och spelade hemma hos varandra, gjorde uppdrag och väntade otåligt på uppdateringarna. Tror hon skulle älska att vara med i Sneakydragons.. Men jag kommer inte ens försöka, är för komplicerat att förklara allt som händer kring mig i spelet och vad jag gör. Hursom så kommer jag nog inte spela ikväll så vi får ev. höras i morrn :) Ska bort i morgon kväll också.. Suck. Men jag ska göra mig i ordning och trippa iväg på lite körkorts grejjer och sedan spendera kvällen med en vän, gunilla i rutan, middag och naturgodis.. Puss <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback