» Vilken resa vi haft.. «

 
Jag satt och tittade igenom alla trailers jag gjort till Jorvik vampyren.. Fantastiskt alltså, vilken skillnad det är i min redigering och bara från trailern till säsong 3 och NU alltså det är galet vad man utvecklas hela tiden.
 

 
 Jorvik vampyren säsong 1
Jag hade inga planer, visste inte vad jag hade gett mig in på eller hur stort det skulle bli. Jag ville bara prova att göra en liten serie helt enkelt. Vi hade så otroligt roligt under denna säsongen, varje inspelning bestod av asgarv i princip. Gamla Sneakydragons, allt var så nytt och spännade.. Haha låter som ett förhållande..
 
Jag satt och pratade med Violet Crazypaw och typ "Jag vill göra en vampyrserie, de ska bo på slottet och mörda folk. Massa blod och skräck och en självhatande vampyr bla bla bla." Och Jag minns att Violet sa "Det låter sjukt svårt men vilken fantasi du har, kör Nemo!" Och det gjorde jag.
 
 
 

 
Jorvik vampyren säsong 1 the movie
 
 
 

 
 Jorvik vampyren säsong 2
Säsong 1 blev större än jag någonsin trott. Fick kommentarer av folk som beskrev hur rörda dem blev av det jag gjorde och jag var så otroligt chockad över hur jag kunde få folk att gråta och känna riktiga känslor med min serie. Jag ville göra mer, jag var inte klar. Jag pratade med en relativt ny kille i vår klubb, även den första. Jag tror ni vet vem han är. Ja såklart är det Brigitta Underhand. Jag sa att jag hade planer på att ha med en kille i serien och eftersom alla vet att han är en kille på riktigt så hade det blivit så trovärdigt det kan bli. Han var väldigt osäker "Njaa jag vet inte.. Vi får se" Jag bad honom att titta på första säsongen och det gjorde han. Sen var han fast och inga tvivel fanns på att ställa upp i den nya säsongen. Halva säsongen körde jag på i moviemaker och även de sista avsnitten i förväg. Men halvägs någonstans började jag prova på Sonyvegas och vilken skillnad det var att få sitta i ett riktigt redigeringsprogram!
 
 
 
 

 
Jorvik vampyren säsong 2 the movie
 
 
 
 
 
 Jorvik vampyren säsong 3
Vad ska jag säga.. Jag var faktiskt inte helt hundra på att göra denna säsongen först men tillslut kunde jag inte hålla mig. Jag måste göra det. Jag ÄLSKAR att göra Jorvik vampyren och jag kände mig långt ifrån klar med den. Mina fantastiska skådespelare tvekade inte en sekund på att ställa upp igen och trots att den inte är färdig är denna säsongen det bästa jag gjort. Jag är vassare i vegas och min inspiration och fantasi är långt ifrån slut. Jag hoppas att ni följer med på hela resan i säsong 3.
 
 
 
Tack vare era fina och peppande ord gör jag detta, NI gör det värt allt slit!
 



Bara ÄLSKAR JV så mycket, du gör allting så bra! Längtar varje söndag efter nästa och så håller det på...Har även en liten fråga, vad heter sången som du har i slutet av varje avsnitt?

///Tanja Lightningstar

Svar: Hej! :) Tack <3 Strongest winds heter den.
Courtney Silverhill

2015-02-25 // 14:14:15

Nemo, du har inte släppt del 11 än! D: Detta är andra gången, du sa att det inte skulle hända igen :'(

2015-02-25 // 14:16:26

JV äger ut alla andra serier! Love you Nemo!! <3

Svar: Tusen tack :D <3
Courtney Silverhill

2015-02-25 // 14:24:58

ojojoj!, vilken förändring.

Svar: Hihi :) <3
Courtney Silverhill

2015-02-25 // 16:02:09

GAAH JAG VILL SE EN JORVIK VAMPYREN SÄSONG 3 FULL MOVIE.. jag älskar alla serier du gör jag kollar din blogg varje gång inan jag loggar in på sso vill okså spela på server 1... jag är så spänd inför ett nyt avsnit av jorvik vamyren

Svar: Det kommer en full movie! :)
Courtney Silverhill

2015-02-25 // 16:15:20

Hej Nemo! Jag ÄLSKAR JV jag och mina vänner sitter uppspärrade och kollar. Jag berättar för alla min vänner! Först säger de "Njaaa" när de kollat "jAAAA ETT AVSNITT TILL ETT AVSNITT TILL SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA" xD. Och ja, så vare ju för mig med. Men en fråga? När kmr avsnitt 11 ut? :D Inte för att va tjatig petig eller taskig. Men du har inte informerat oss nåt datum elr sagt nåt. Och det har gått över söndag :) Undra bara när den kmr?

Svar: Taaack haha :D <3 Det kommer i morgon! <3
Courtney Silverhill

2015-02-25 // 17:14:43

Ååå vad jag älskar jorvik vampyern, fantastisk story, helt underbart gjord och suveräna karaktärer. När mina kompisar frågar mig vilken serie jag tycker bäst om. De står med en undrande blick när de hör mig säga "Jorvik vampyren såklart!" Nemo, sluta aldrig med jorvik vampyren den äger ju ut allt. <3

Svar: Åh tusen tack vad fint av dig!! <3
Courtney Silverhill

2015-02-26 // 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback