» Blähhh «

Hallå där.. Jag ska försöka att inte klaga.. Men fy vad omotiverad jag känner mig idag. Jag ska slänga på mig underställ och bra kläder för att ge mig ut på en promenad. Hoppas jag piggnar till av det! Sen äre plugg hela dagen lång. Och sen? Jo antagligen lite dressyr redigering och ikväll möte med klubben. Ligger i sängen fortfarande o försöker ta mig upp, känns som att jag skulle kunna ligga här hela dagen ;) 
Någon mer som är trött idag?
 
Men gud det är uppdatering idag också! Vad tror ni? Jag tror de blir nya fjordingar. Eller mer uppdrag med kallterna? Typ.. 
 
 
Onsdagar är verkligen den dagen då man kör över kullen och sedan går det neråt och snabbare mot fredag. Dock blire helg för mig idag om jag pluggar på riktigt bra. KÄMPA
 


Jag ligger fortfarande i sängen nu. Skulle kunna ligga här hela dagen👌😂

2015-01-07 // 10:07:48

Hej hej Nemo

Minns du att det var två tjejer i ridhuset i går? jag var en av dom och jag älskar allt du gör och skulle gärna villja vara med i sneakydragons! Så om du läser detta prata med Evelina såkanske jag kan få vara med!!???
Ps.Det är min högsta önskan!

Svar: Hej! Hmm.. Var många i ridhuset haha. Vår klubb är full och har 18 års gräns. Kram!
Courtney Silverhill

2015-01-07 // 10:22:10

Hej Nemo! Jag vill inte tjata eller så men när kommer min autograf och när kommer infon om din fjording? Då du sa att du skulle lägga ut info men de var ett ganska långt tag sen :D

MVH Ella (Tacksam om du svarar)

Svar: Hej! Jo jag vet, ligger väldigt efter med allt arbete kring bloggen. Så fort jag får tid ska jag göra klart alla autos som väntar och lägga upp info om min fjording! kram
Courtney Silverhill

2015-01-07 // 14:44:11

Hej Nemo:)

Jag har mailat dig och ber dig att svara så snabbt som du kan, det handlar om minecraft och att ha häst oss er mm. Snälla snälla läs mailet och svara. Och vad du än gör så igga inte detta:) hejdå.

2015-01-07 // 18:15:44

Hej!
Jag skulle också bara ligga i soffan hela dagen men
Jag har en fråga:
Vilket program rediskerar du dina videos på?

Mvh Isabella

Svar: SonyVegas heter programmet :) är lite avancerat så skulle rekomendera moviemaker (inte live movie maker) Kram
Courtney Silverhill

2015-01-07 // 20:43:48

Kolla in min blogg som jag startat idag :) Courtney du är min största förebild IRL <3 Vad heter din design? ;)

Svar: Hej! :) Tack så mycket. Jag gör inte min design själv så har ingen aning haha :) Kram
Courtney Silverhill

2015-01-07 // 22:00:19

För mig var det sista lovdagen. Jag blev tvungen att åka runt på massa affärer fast jag hellre hade velat stanna hemma och göra nåt, vad dom helst, bara mysa och spela lite. Sen glömde jag mina vantar i en affär och skulle gå tillbaka och fråga efter de, men jag tyckte att det var jättepinsamt och stog i typ 20 min innan jag vågade gå fram och fråga. Fast hon som jobbade i kassan var jättesnäll och de hade de där, som tur var. De är köpta i Stockholm och jag älskade de lite. Hade också glömt min älskade mössa så för att visa hur mycket jag älskar den så här jag på mig den typ dygnet runt nu. Hoppas du har det riktigt otroligt bra även fast det är sjukt mycket plugg för dig! Puss o kram Nemo ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Åh stackare! Det är bara att fråga, inget konstigt med det. Alla glömmer saker ibland <3
Courtney Silverhill

2015-01-08 // 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback