» En härlig dag! «

I morse levlade jag TIDIGT med några härliga människor, streamade lite och testade. Kommer göra samma sak i morgon bitti :) Nu på kvällen har tävlingslaget tävlat mot Walking Eagles, alltså vad imponerade vi är av den klubben! Klubben vi skulle möta först upplöstes så jag efterlyste en klubb i globala. Walking Eagles kommer in och sopar banan (nästan) trots att de kastades in i tävlingen några timmar innan bara! Wow.. Sneakydragons vann denna tävling med 15 poäng men Walking Eagles var inte långt efter med hela 11 poäng. Riktigt bra kämpat måste jag säga. Ser fram emot att tävla mot dem fler gånger :) Jätte trevliga medlemmar och allting gick så smidigt. Mycket lyckad tävling helt enkelt!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 



Tack så sjukt mkt för att jag fick en autograf :D och förlåt om jag störde ;) //Ditt stöööörsta fan! ♥

2015-01-27 // 20:47:56

Seriöst, hur kan man levla på morgonen? Jag menar, man är ju i skolan eller innan, då hinner man väl inte spela. Eller du kanske inte ska till skolan liksom den dagen. Jag kan iaf inte spela innan skolan, det hinner jag lixom inte. Men iaf, igår, tur att ni hittade en bra klubb att tävla mot. Min hade förmodligen kommit långt efter.... xd. Åh så glad nu. Ligger i sängen, det är skönt men jag kan ändå gå upp. Na na na na na! Puss o kram ♥♥♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♡♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♥♥♥♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♡♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♥

2015-01-28 // 06:56:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback