» Godmorgon! «

Hallå där! Igår kom ju äntligen avsnitt 6, hoppas ni gillade det. Har även en liten film som jag kommer släppa i morgon tror jag. Har svarat på de vanligaste frågorna jag får på bloggen, YT och SSO. Jag har knappt spelat SSO på öhm.. Hela helgen och hela veckan? Ikväll ska jag dock in och ha möte med laget samt resten av klubben. Två möten alltså. Och i morgon äre träning inför lagets tävling nästa tisdag! Vi ska tävla mot Impossible Mules, ska bli jätte roligt, verkar vara en seriös och bra klubb. Denna veckan håller fantastiska Nina event (som även gjorde entre i jorvik vampyren igår) jag älskar när medlemmar har event för då får jag också leka, men jag känner också att jag kan slappna av och göra annat med så denna veckan har jag umgåtts med vänner och igår va jag på bio på kvällen. Brukar ju mest umgås med vänner på helgerna, typ eftersom jag spelar? De har ju ett eget liv också haha men ja ni hajjar. Idag ska jag iväg och träna med en kompis, på ett eget gym typ!? Hon har en nyckel dit woop. Sen ska vi göra lite annat skit, typ shoppa och så. Men ja jag tänker vara hemma till middagen iaf och umgås med mina drakar.
 
Fick en liten sjuk ide på en kul video inatt? Haha asså vet inte hur jag ska genomföra den riktigt.. Ni får väl se.
Idag kommer veckans autografer upp runt lunch också! :)
 
 
 
Vad tror ni om uppdateringen?
Jag tror att det är bye bye snön och kanske nått uppdrag.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback