» Helt galet... «


Man kan tycka och tänka mycket kring detta.. Men det är så tråkigt att sånt här händer på SSO. Var försiktiga allihop, ge inte ut några uppgifter till någon. För guds skull!
 

 


Jag håller med till 100% MEN det är INTE SSO som ska få allt skit, för utpressningen skedde faktiskt på kik, så det är inte sso's ansvar. Ja, de möttes på SSO men utpressningen skedde på Kik INTE SSO

Svar: Exakt! de håller jag med om :)
Courtney Silverhill

2015-01-26 // 06:35:32

Ehhhh, vad ska man säga. Haha, men asså det känns lite så här. Man blir typ orolig att det ska hända än själv. Om det skulle hända mig så skulle jag typ inte få använda datorn eller nåt på flera år Det känns ganska otryggt att sånt här händer och lixom i samband med sso. Dock så var det ju på kik som ja själva utpressningen hände. Men en helt annan sak.
Idag så gick brandlarmet i skolan, vi gick ut och ställde oss där ute i snön. Det var inte brandövning och lärarna visste inte om det var brann. Då stog vi där och frös, vi hade typ t-shirtar. Pratade lite om vad vi skulle göra om det brann och så. När vi hade stått ute i ca 30 min så säger dem att vi kan komma in i gympasalen. Dem sa att dem inte visste om nåt hade hänt och vi fick vänta. Typ 2 min senare så fick vi gå tillbaka. Lixom precis när vi hade kommit in. Det hade kommit massa polisbilar och brandbilar. Det var typ det som hände idag, vi hade enbra vikarie också:):). Missade både lite matte och so av brandgrejen. Asså vet inte varför jag berättar massa saker, som att du har frågat. Me det känns typ naturligt. Haha vet inte, du kanske är helt ointresserad. Jag älskar dig iaf puss puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥ kram

2015-01-26 // 18:47:16
» Sam

Fyfan..jävlar vad mycket pengar.. Blir så jävla trött på människor som gör detta.. Kan dom inte bara låta barn vara? Nej! Fy i helvete. Synd om familjen :/

2015-01-27 // 00:28:51

Vad hemskt! Så synd om barnets familj!;(

2015-01-28 // 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback