» Jorvik vampyren säsong 3, avsnitt 5 «

 
 
 
Det jag menade med att avsnittet inte blev som jag ville var att det var mycket mer effekter i drömmarna. Det såg verkligen ut som drömmar.. :/ Fick bli svartvitt för min dator pallade verkligen inte att spara ner det. Så tråkigt..
Men hoppas ni gillar avsnittet, ha en mysig söndag <3
 


wow!
såå bra och spännande, tyyp döör!!<3

2015-01-11 // 13:46:20

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!nu haha bäst hittills!!!!!

2015-01-11 // 20:42:37

Asså eh vad säger man?? Kan inte riktigt hitta några passande ord. Riktigt otroligt super bra kanske funkar. .. Eller inte riktigt . Jag hoppas du fattar! Det är så att när jag ser på jv så jag gråter (nästan) aldrig. Det typ låser sig så det inte går. Istället får jag rysningar, skakar och får ont i magen. Det är liksom mitt sätt då. Det kan ibland kännas jobbigt när alla skriver typ,: Omg Nemo jag gråter seriöst! Så himla braaaaa längtar så mycket till nästa avsnitt!!!!! Man bara ha men ja då? Känns som att man tycker att det är bättre om man gråter... Men asså jag har svårt att gråta ibland (t ex filmer) och lätt ibland. Men två gånger i mitt liv har jag gråtit till en film. 1. När jag såg Hatchiko (stavning) och 2. När du hade klippt ihop jv säsong 2! Det var då. Hatchiko såg vi med förra klassen (bara tjejerna) och shit vad vovi grät asså. Vissa fick gå ut för att de grät så mycket. Det var typ två tre stycken som inte grät och efter grät vi som småungar i typ 20 minuter och lärarna sa att vi fick stanna kvar och lugna oss. Sen kom killarna och bara: tjejer varför gråter ni? Det var ganska pinsamt... . Åh vad jag älskar de, förra klassen! Tjejerna där. Asså i 4:an var alla tjejer tillsammans varje rast och hoppade. Nästan hela klassen red också så vi hade samma intresse de flesta. Alla var tillsammans nästan hela tiden. Vi var som en familj och jag kan inte komma ihåg en enda gång som vi bråkade. Jag har otroligt många minnen. När vi hoppade, en tjej som alltid ramlade, när jag och en annan tjej hoppade typ minst 1 meter och hon efter hindret tittade bak och ramlade! Varför, varför, varför skulle det komma en massa småbarn så vi inte fick gå kvar i 6:an? I 4:an var typ livet på topp iaf i skolan. Första rasten första dan så gick jag runt med två tjejer, som om vi var ett bästisgäng och hade vart det i evigheter fast vi aldrig hade träffats förut. I 5:an blev allt lite sämre, folk började bråka lite och tala illa om varandra ibland, men i grund och botten var vi ändå en familj och stöttade varann. Men guuud vad jag pratar! !! Puss puss o hej o god natt ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Alla reagerar på olika sätt, vissa gråter vissa inte :) Så är det bara! Jag grät jätte högt när jag såg Hatchiko, aldrig gråtit så mycket till en film. Det var verkligen "BÖÖÖHÖHÖHÖ ÅÅÅH NEEJ BUHUHU" haha.. Tårarna sprutade och snoret rann.. Typ :'D <3
Courtney Silverhill

2015-01-11 // 21:47:30

JORVIK VAMPYREN OCH SD E SÅÅÅ BÄST XDD <3

Svar: :D <3
Courtney Silverhill

2015-01-12 // 00:05:37

Så spännande! :D
Längtar redan tills nästa söndag! :D

Svar: hihi :D <3
Courtney Silverhill

2015-01-12 // 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback