» Lördag! «

Hej darlings.. I morgon släpps avsnitt 5 av Jorvik vampyren. WOW vad fort veckorna går alltså det är helt sinnes. Jag satt i minst 6 timmar igår med avsnittet (Och typ 2-3 timmar dagen innan det), hade massor med problem och var tvungen att ta bort en massa effekter som gör avsnittet så mycket sämre än vad det egentligen är. Jag var SÅ nöjd med det verkligen. Men men ni märker nog ingen skillnad eftersom ni inte sett hur det såg ut först.. :/ Jaja livet går vidare. Vad ska ni göra idag? Jag ska in på Minecraft en stund, var precis inne o gjorde mina dagliga i Dino. Snart beundrad! Ikväll ska jag på en inflyttningsfest hos en kompis. Woop...
 
 
Idag var Sunny en klad hest! Alltså hur söt!?
 
Igårkväll byggde vi en unicorn track på minecraft, längtar efter att få visa er. Lovar ska filma oså :)
 



jv!jätte söt haha!

2015-01-10 // 11:43:03

Ska spela SSO och lite Sims idag. Längtar tills JV kommer, YAY!!!!

2015-01-10 // 13:28:15

Vilken mysig bild Nemo :D

Svar: hihi visst :D <3
Courtney Silverhill

2015-01-10 // 14:24:34

Hej hej! Åh längtar! Var sååå spännande i förra avsnittet! Det var ju synd att det inte funkade men blir säkert jättebra ändå!♥ Fin bild, sån här mysbild verkligen! Ooooo äntligen en mc video! Det kommer bli kul, var sååå himla länge sen!! Puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-10 // 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback