» Söndag «

Vaknade för en halvtimma sedan, 07.20. Vet inte varför, jag vet inte ens när jag somnade igår haha. Ehm.. Kul att ni gillade avsnittet, fan det är helt sjukt vad redigeringen tar lång tid nu.. Gårdagens avsnitt tog runt 6 timmar. Och sen när jag kollar igenom sista gången så är det slut så himla fort trots att jag fått med allt jag vill. Förstår att ni tycker dem är korta men haha om 5 minuter tar 6 timmar så får ni nog nöja er :'D Vet ni att jag kollar på avsnittet miljoner gånger under redigeringen? Och när det är klart kollar jag 3 gånger till innan det laddas upp och då kollar jag ytterligare 2 gånger för att se så att allt ljud o de är med och sen en gång till senare i bästa kvalite (tar tid innan det kan väljas på YT) så egentligen ska ni inte se det så fort det är uppe för då är det sämst kvalite, sen när ni ska se ska ni klicka på kugghjulet o välja HD högst upp. Då får avsnittet mer rättvisa ;) Ja det jag ville komma fram till är att jag nästan hinner tröttna på avsnitten haha.. Men tittar jag nån vecka senare gillar jag det igen, dock är jag sjukt självkritisk då och ser massa fel som jag inte sett när jag laddat upp det trots alla miljoner gånger jag kollat igenom.. Det är rätt sjukt. Men jag gillar min serie, annars hade jag inte orkat fortsätta. Jaja! Idag är det Sneaky Big Paradise som ses genom vår multistream, kommer länka vart ni ska titta senare.  Jag sitter i produktionen och kommer inte höras, jag kommer inte prata med någon av er i spelet under eventet eller svara på frågor. Ni som är ivägen blir med största sannolikhet iggade tills eventet är slut. Det är full focus idag! Hoppas ni respekterar detta :) 
 
 
Min fina logga haha :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback