» Vem är jag som vampyr? «

Tanken slog mig i morse, hur skulle jag vara som vampyr? Jag insåg snabbt att jag skulle vara som Courtney i Jorvik vampyren. Det är nog verkligen en kopia av mig själv, utan att jag egentligen reflekterar kring det? Courtney är världens sämsta vampyr, hon får skuldkänslor av att äta och hatar det monster hon är. Courtney är väldigt snäll och känslosam men om du gör henne förbannad eller rör hennes familj så brinner det snabbt. Jag har världens bästa tålamod och samtidigt världens sämsta, det beror helt på vad det handlar om. Jag tänker alldeles för mycket och tar ofta vatten över huvudet, har jag en ide ska det göras NU och inte sen. Jag tar gärna på mig för mycket ansvar och stressar upp mig själv. Det är roligt, jag kommer nog tänka på detta mer när jag gör avsnitt i framtiden.
 
 



Har börjat rita lite på en bild av dig och Kingen, Courtney. Men får nog göra den lite finare. Tyvärr kommer du ju inte kunna se den när den är klar. :(

Kram<3

Svar: Du kan ta kort och maila den till mig :D [email protected] Kram !
Courtney Silverhill

2015-01-26 // 16:29:22

Haha, så du har alltså gjort som en kopia av dig själv som vampyr utan att tänka på det? Roligt! Asså jag tror nog att jag skulle vara lite lik dig. Jag skulle typ inte våga/vilja döda/äta någon och få värsta skuldkänslorna när jag hade gjort det. Jag hade typ varit väldigt feg och inte vågat allting. Skulle typ också gråta dygnet runt, asså om jag var vampyren som i jv. Men samtidigt skulle jag kunna tända till ordentligt och typ vilja göra nåt snabbt innan jag hann bli rädd. Mm. Puss o kram, måste göra nåt till dig nu igen! ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥·♥·♥·♥

2015-01-26 // 22:18:12

Courny, Jorvik-Vamyren :'D

2015-01-27 // 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback