» Älskar emos «

 
 
Jag älskar att vi kan göra emos och att dem lägger till nya, dem är så behändiga när man pratar med många eller bara vill säga hej lite snabbt i farten till en vän man rider förbi. Vi ska inte tala om kvaliten på mina serier efter att dessa emos kommit, det är grymt verkligen. Men jag vill verkligen bli av med bubblan där ovanför huvudet och att det står i klubbchatten när folk omkring oss gör sånna här när vi har event. Det är extremt störigt när vi har en aktivitet och många som vill titta på oss och vår chatt spammas. :/
 
Vad tycker ni om emosarna, använder ni dem ofta? 
 

 


Jag tycker emos är bra. Men exakt som du så önskar jag bort bubblan och att det inte ska synas i tex. vänchatt, klubbchatt eller i global. Jag tycker att de endast ska finnas i säg, annars stör det ut hela konversationerna eller events.
Dock använder inte jag emos så ofta, men det är ett roligt sätt att uttrycka känslor på.

Svar: Håller helt med! :)
Courtney Silverhill

2015-07-17 // 13:14:21

Tycker precis som ni! Det är väldigt störigt när man har event! Jag förstår hur du känner Nemo!<3 Hoppas StarStable tar bort det!
// Bobo <3

2015-07-18 // 21:21:40

A

2015-07-18 // 23:33:19

Bara när jag ska säga hej och hejdå fört. Sen också när jag gör serier. Ses

2015-07-19 // 06:51:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback