» Andas ut tillsammans med morfar «

Efter att ha surrat med jätte mycket folk i silvergladbyn ett bra tag sa morfar att han är faktiskt för gammal för sånt så vi red hem och hade det mysigt och lugnt i Valedale. Det passade bra för då fick jag andas ut inför morgondagens trailersläpp. Men alltså jag är så kär i min lilla morfar, det var jätte mycket fans som hälsade på honom och tyckte det var roligt att träffa honom, så skojj. Han blir så glad, men ja han blir lätt trött också ;)
 
 
Älskar hans rörelser, kan rida runt i timmar typ.
 

 
 
Han fick vara lös på gårdsplanen under tiden jag borstade av och tog av sadeln, sen red vi mot vattenfallet.


 
 
Morfar försökte fånga fiskarna tror jag för han doppade hela huvudet och gapade haha.
 

 
 
Nu står han och betar medans jag bloggar :) Sen ska vi sova för i morgon bitti är det dags att göra trailern offentlig så tidigt jag orkar. Godnatt på er <3
 

 


Rollat du typ såhär riktigt på sso?😁

Svar: Nej det gör jag inte :) <3
Courtney Silverhill

2015-07-07 // 23:39:50

Hej Nemo!
Jag undrar om du vet några bra ridstigar runt VD?
Har flyttat dit nu så undrar om du vet några?
Förresten så längtar jag till imorgon!
Ha en trevlig kväll så kanske vi hörs <3

Svar: Jag brukar rida längst vattnet bort mot firgrove bron :) Eller helt enkelt i hollow woods. Kram!
Courtney Silverhill

2015-07-07 // 23:42:21

Hej Nemo!
Klockan är just nu 03:25 på natten för att jag kan inte sova!!!
Är så spänd!

Svar: haha åh! :) <3
Courtney Silverhill

2015-07-08 // 03:24:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback