» en tio poängare «

Jag har blivit så lat med uppdrag för att de flesta nya uppdrag inte faller mig i smaken, dem är korta och rätt meningslösa och med belöningar som inte ens hör till det man gjort. Ni förstår? MEN alltså Valiant uppdraget måste verkligen få en stor eloge, så otroligt välarbetat och spännande. Jag har älskat varje del av uppdraget.
 
 
 
 
 
 
 
Hade dock hoppats att hagen skulle stå kvar faktiskt eller att dem sätter ut dessa hagar lite var som stans (helst större). Tror det skulle uppskattas av många att man kunde ha fler hagar att släppa sin häst i.
 

 
 
 
 
Verkligen välgjort och genomtänkt, grymt helt enkelt. Nu peppar jag inför huvudstoryn.
 



Heeeeej!! Håller med till 100%!!! Det brukar ju bara komma uppdrag som har ett uppdrag eller två.
Nu var det ju flera stycken och TOM en KLOCKA jag tyckte det var kul så jag sov över hehe:D
Jag satt och hoppads att man skulle på valiant men jag visste att man inte skulle få det men hoppas kan man ju alltid HHAHA. Valiant gillade ju en så mycket. Dock hade jag tyckt et var kul om man fick välja namn själv!!!



Men jag vill ha mer sånt här SSO och hudveduppdrag istället för uppdrag som är 5 min!!MER SÅNTHÄR NUUUUUU!!!
Igår kom det ju mini uppdrag ingen. Men en ny funktion så det var ju bra!!!


Ha det bäst Nemo!!!<3<3



//Arve<3<3


2015-07-16 // 11:42:39

Heeeeej!! Håller med till 100%!!! Det brukar ju bara komma uppdrag som har ett uppdrag eller två.
Nu var det ju flera stycken och TOM en KLOCKA jag tyckte det var kul så jag sov över hehe:D
Jag satt och hoppads att man skulle på valiant men jag visste att man inte skulle få det men hoppas kan man ju alltid HHAHA. Valiant gillade ju en så mycket. Dock hade jag tyckt et var kul om man fick välja namn själv!!!



Men jag vill ha mer sånt här SSO och hudveduppdrag istället för uppdrag som är 5 min!!MER SÅNTHÄR NUUUUUU!!!
Igår kom det ju mini uppdrag ingen. Men en ny funktion så det var ju bra!!!


Ha det bäst Nemo!!!<3<3



//Arve<3<3


2015-07-16 // 11:42:39

Heeeeej!! Håller med till 100%!!! Det brukar ju bara komma uppdrag som har ett uppdrag eller två.
Nu var det ju flera stycken och TOM en KLOCKA jag tyckte det var kul så jag sov över hehe:D
Jag satt och hoppads att man skulle på valiant men jag visste att man inte skulle få det men hoppas kan man ju alltid HHAHA. Valiant gillade ju en så mycket. Dock hade jag tyckt et var kul om man fick välja namn själv!!!



Men jag vill ha mer sånt här SSO och hudveduppdrag istället för uppdrag som är 5 min!!MER SÅNTHÄR NUUUUUU!!!
Igår kom det ju mini uppdrag ingen. Men en ny funktion så det var ju bra!!!


Ha det bäst Nemo!!!<3<3



//Arve<3<3


2015-07-16 // 11:42:40

Heeeeej!! Håller med till 100%!!! Det brukar ju bara komma uppdrag som har ett uppdrag eller två.
Nu var det ju flera stycken och TOM en KLOCKA jag tyckte det var kul så jag sov över hehe:D
Jag satt och hoppads att man skulle på valiant men jag visste att man inte skulle få det men hoppas kan man ju alltid HHAHA. Valiant gillade ju en så mycket. Dock hade jag tyckt et var kul om man fick välja namn själv!!!



Men jag vill ha mer sånt här SSO och hudveduppdrag istället för uppdrag som är 5 min!!MER SÅNTHÄR NUUUUUU!!!
Igår kom det ju mini uppdrag ingen. Men en ny funktion så det var ju bra!!!


Ha det bäst Nemo!!!<3<3



//Arve<3<3



Svar: Jamen visst! :) Haha ja det blev många kommentarer där. Kram <3
Courtney Silverhill

2015-07-16 // 11:42:40

Oj skickades det tre gånger He

2015-07-16 // 11:43:18

4 "host"

2015-07-16 // 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback