» Tävling! «

 Ja drakarna var inte jätte intresserade av att gästblogga hos mig tyvärr och jag hade inte tid att låta er få chansen till det heller. Men jag tänkte att vi kör lite korsord istället, kan ni klara av att lösa det? Är du ensam om att lösa korsordet vinner du en gästbloggning här hos mig (annars lottar jag en vinnare). Du måste INTE ha en blogg för att kunna delta i denna tävling. 
 
Antingen skriver du ut korsordet, fyller i dem rätta svaren och fotar o skickar in till mig eller så svarar du på en i taget på exempelvis ett papper: Vågrätt 1 - Fiskpinnar (exempelvis) osv.
[email protected]
 
OBS de färgade rutorna är stopp och där ska det alltså INTE in bokstäver. 
 
Det är jag som gjort krysset själv till Sneakydragons sommaravslutning :) Alltså maila in svaren till mig på något vis och när jag utsett en vinnare kommer den personen få skicka en text och bilder till en gästbloggning. En kommentar här på bloggen gills INTE. Lycka till!
 

 
 


» Felle

Kan man skicka en bild på instagram med lösningen? (På Direct)

2015-07-31 // 13:13:17

Jag ska nog inte delta för att om jag skulle vinna så skulle jag nog hamna i den här smeten: "OMG! Jag har vunnit! Men vad ska jag skriva!? Tänk om jag skriver något som Nemo tycker är töntigt! Om det händer är jag förstörd! Kanske jag ska skriva... nä, dum ide." :P XD

2015-07-31 // 17:17:20

Hej Nemo! Skulle du kunna göra en minecraft tutorial på hur du byggde snabbhets testet till hästarna som du visade i Minecraft med Nemo 1?

2015-07-31 // 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback