» Gästbloggning av en drake - Mother of dragons «

De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.
 

 
Vi startar den här veckan med att låta er få en gästbloggning av ingen mindre än vår egen mother of dragons. Evelina Silverknight äger alltså klubben sneakydragons och jag har kännt henne i snart två år, hon är fantastisk och vi klickar hur bra som helst. Evelina är en rättvis ägare som låter oss ledare driva klubben tillsammans med henne, vi är ett team och det känns aldrig som att Evelina sätter sig över oss utan vi äger klubben lika mycket allihop. Förutom när större beslut ska tas, då har hon alltid sista ordet vilket känns både tryggt och självklart.
 

 
Men okej här kommer Stures egna hälsning till er!
 
 
Hej nemos läsare, Sture här! Sture har tyvärr inte tiden att göra ett långt inlägg så därför får ni bara detta korta. Sture jobbar för fullt med ny design till min blogg och jobbar även irl på ert lager, men ni får gärna kika in hos mig och se vad jag bloggar om. Silverknight.blogg.se 
Puss på er sötnosar
 


Någonting ni kanske inte vet är att Sture även har en roll i min nya serie.. Här är hennes karaktär!
 
 




JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STURE ÄR MED I THE GAME OF JORVIK!!!!!!!<3
ÅHH DEN JAG VILLE HELST SKULLE VARA MED!!HON GJORDE JU SÅ MYCKET I JV!!!
HA DET BÄST NEMO OCH STURE!!<3<3
//ARVE<3<3

2015-07-19 // 18:32:33

Hej Nemo!
Konstigt att jag ska resa till Malmö imorgon och efter det så ska jag resa till Turkiet på måndag xD
Men jag kommer hem 6 augusti (stav)
Man vet alldrig, kanske träffas vi, men tror inte det xD
Ha en bra dag!

2015-07-19 // 20:04:56

Förlåt för att kommentaren inte håller sig till ämnet, men länkarna till Rockstar, Smallbrother, Bigbrother, Evningprince, Morningrain och Lemoncrush inte fungerar för mig. Tigereye har två länkar, och den sista hästen på ett annat språk länkar till Fireflame. Älskar din blogg!

Svar: I knoow bloggen är kaos :D ska fixa det. <3
Courtney Silverhill

2015-07-20 // 09:15:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback