» Intervju med en drake - Bambi Deerhill «

  De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.
 

 
 
 
Namn:
- Bambi DeerHill

Ålder: 
- 27 

Titel i klubben: 
- Medlem

Beskriv en vanlig dag på star stable för dig:
- Loggar in. Gör mina dagliga uppdrag, vanliga uppdrag och levlar min häst på vägen. Sen när jag tröttnat på det ställer jag mig någonstans och hänger och pratar med folk eller letar upp drakar att leka med. Loggar jag in sent på kvällen och våra nattdrakar är inne lekar jag gärna med dem.

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?
- En familj i världsklass. Engagerade klubbledare som håller vårar schema fullproppat med skoj och bus. Otroligt härliga lekfulla medlemmar som man alltid kan vända sig till. Så mycket kärlek! Smiley heart

Har du skämmt ut dig på SSO någon gång?
- Oj flera gånger. Dock är det bara min stolthet som jag fått sätta plåster på. 

Vilket är ditt favorit event?
- Mästarnas mästare tror jag och lekar. Baklänges eventen är kul också! Smiley grin

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?
- Jag har traktor kort! Men inte bilkörkort. 

Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons?
- Oj det var en svår fråga. Ingeting tror jag. Har bara varit awesome sen första dagen jag blev medlem. 

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på.
- Jag skulle byta ut klubbhatten till en keps istället! Kepsar for the win!
 




Yay!! Kepsar!!! :D

2015-07-26 // 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback