» Intervju med en drake - Haley Rainstorm «

 De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.
 

 
 
  • Namn: Haley Rainstorm , Heley, Harley, Janni, Janne... Kärt barn har många namn
  • Ålder: Jag åldras inte, jag levlar bara upp.
  • Titel i klubben: Klubbledare
  • Beskriv en vanlig dag på star stable för dig: Loggar in, gör mina dagliga, levlar och skäller på Nemo för att hon inte gör sina dagliga, eller levlar, eller sina uppdrag, ehe. Sen hittar jag alltid någon att leka med och sen spårar det ur...
  • Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben? Kärlek och gemenskap. Det är så mycket mer än bara en stor klubb!
  • Har du skämmt ut dig på SSO någon gång? Pft, skulle jag? Ehe...
  • Vilket är ditt favorit event? Alla event som involverar pånies <3
  • Berätta någonting om dig själv som kanske inte ens medlemmarna i sneakydragons vet? Jag är ganska häftig egentligen när ingen ser
  • Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons? Att alla hatar pånies :(
  • Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på. Vi skulle ha pånieevent minst en gång i månaden. Eller i veckan. Eller, vi skulle ha en pånie som klubbhäst. Klubbpånie!
Läs Haleys blogg HÄR!




Hej Courtney! Det är jätte roligt när du gör sånna dära intervjuer kan du göra det med fler en Naomi och Haley? Isånnafall skulle det vara jätte roligt😄

2015-07-21 // 14:01:53

'' Jag åldras inte, jag levlar bara upp.'' :D :D

2015-07-24 // 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback