» Intervju med en drake - Haley Underfall «

 De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.

 
 
  • Namn - Haley Underfall
  • Ålder - 18, going 19 i september!
  • Titel i klubben - Medlem :) Ibland mästare när jag är duktig och ansvarsfull och antecknar på möten. Eller vinner event, men jag är sämst så det händer typ aldrig, hehe.
  • Beskriv en vanlig dag på star stable för dig - Loggar in... Springer runt lite på Vingården, skriver hej i klubben ifall någon är inloggad. Vanligtvis hoppar jag in på Sneaky Dragons Teamspeak och ser ifall det sitter några drakar där som pratar. Smiley smile
  • Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben? - En grupp av otroligt blandade människor som skapar den mest härliga mixern, typ. Alla är så egna och det gör hela klubben så mysig. Den är social och det faktum att så många också träffas irl tror jag är en bidragande faktor till varför klubben skapar en större sammanföring än vad kanske skulle få i en annan klubb. (iaf av mina tidigare erfarenheter.. eller vad man ska säga.) Men riktigt kortfattat: Jävligt härlig.
  • Har du skämmt ut dig på SSO någon gång? - Uhm... Nje, eller jag var full en gång på ett klubbmöte men vet inte om jag skämde ut mig på SSO, mer på teamspeak...
  • Vilket är ditt favorit event? - Tävlingsevent! speciellt stafetter, haha. Adrenalitet pumpar då :)
  • Berätta någonting om dig själv som kanske inte ens medlemmarna i sneakydragons vet? - Jag är jätteförsiktig med min identitet eftersom jag blivit stalkat, utpressad och uthängd med min identitet online på diverse sidor, därav att jag inte har någon bild på FB och har gjort den helt privat så man inte ser någonting såvida man inte är min vän osv. 
  • Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons? - Dom håller en ofta vaken länge på natten för dom är så rolig att prata med, haha. Nejmen, finns ingenting som är "sämst", inget jag kommer på iaf
  • Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på. - Inga event med starthästar. (SERIÖST JAG ORKAR INTE LEVLA DEN KAN NI SLUTA HA EVENT MED DEN, DEN ÄR SÅ FUL.)





Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback