» Intervju med en drake - Naomi Darkyard «

De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.
 

 
 
  • Namn - Naomi Darkyard
  •  Ålder - 18 
  •  Titel i klubben - Medlem 
  •  Beskriv en vanlig dag på star stable för dig - Levlar några banor, gör gula uppdrag ifall de finns. Vissa dagar event, och umgås med de bästa på SSO!
  • Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben? - En underbar klubb för de som vill ha en seriös spelupplevelse med humor!
  • Har du skämmt ut dig på SSO någon gång? - Mjaaa, inte vad jag kan komma på..
  • Vilket är ditt favorit event? - Bra fråga, ingen aning. Tävlingsevent är skoj!
  • Berätta någonting om dig själv som kanske inte ens medlemmarna i sneakydragons vet? - Jag går ALLTID med tjocktröja, vare sig det är 40+ eller -40.
  • Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons? - Ingenting tror jag faktiskt. Inte varit med så länge, så inte hittat nått dåligt!
  • Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på - Inget tror jag, men jag vill ju inte äga en klubb.


 


Kul att hon är med och hjälper till eller vad man nu ska säga😘

2015-07-20 // 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback