» Intervju med en drake - Natalie Skyforce «

   De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.


 
 
Namn:
- Natalie Skyforce 


Ålder: 
- 20.... + 4 snart 5 

Titel i klubben: 
- Ägare! Eller va? Nej oj önsketänkande, Medlem.. heh 

Beskriv en vanlig dag på starstable för dig:
- Loggar in, levlar min pålle (tydligen kan jag aldrig låta bli att köpa ny häst innan jag levlat klar den jag har... aldrig någon vila) 
Sen brukar jag busa runt med underbara personer.

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?:
- En skoj galen klubb för skoj galna personer... eller en klubb för folk som lätt misstolkar? 
Hmm så e de nog.
En skön familj helt enkelt!

Har du skämmt ut sig på SSO någon gång:
- Det skulle jag tro men har nog varit så illa att jag förträngt det
Eller så har jag inte gjort det?? 

Vilket är ditt favorit event: 
- Event där vi får ge igen mot våra ledare 

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?: 
- Jag har så små fötter att jag fortfarande handlar på barnavdelningen.. pluset är att skorna där är så söta 

Vad är det sämsta med att vara med i sneakydragons?:
- Men Nemo!!! Vad e detta för fråga? Det finns ju inget svar där ens! 

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på : 
- Finns inget svar här heller.. Sture gör ett fantastiskt jobb som Mother of dragons!
 
Läs Natalies blogg HÄR!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback