» JAG DÖR SNART! «

Hej hurrni! Jag blev tvungen att lämna in min iphone 6 på lagning igår, min gamla 5a vägrade ta emot mitt simkort så jag har nu en lånetelefon som inte går att göra ett skit med. Har inga nummer, kan inte ladda ner appar och kameran är helt åt pipan... Så jag kan inte mobilblogga heller vilket resulterade i en tom blogg igår. Idag kommer jag inte heller spendera mycket tid vid datorn då jag ska träffa en drake och ingen mindre än Amanda Wolfdaughter. Vi ska sitta på min altan och mysa med lite spel och sen blir poolen levererad så vi ska sitta och titta på när folk jobbar med den HIHI. Ikväll ska min katt vaccineras för i helgen tar jag med henne till landet. Så det är efter det isåfall som jag kommer spela och umgås med er förhoppningsvis <3
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback