» Efter en hård festnatt «

Efter en partynatt på star stable (eller jag hann bara dansa i 20 minuter men endå haha) är det dags att resa igen. Först blir det landet och sen åker jag utomlands. När jag kommer hem är det dags för premiären av The game of Jorvik, hur spännande!?
 
 
Vadå kan ni inte dansmovet där man trycker in armen i ögat? ;)
 

 
 

 
Hursomhelst har jag startat nått som jag kallar "Lär känna Sneakydragons" där ni kommer få både gästbloggningar och intervjuer med medlemmar från vår klubb. Min förhoppning är att ni ska få en större inblick i klubben för jag vet att många är nyfikna på oss. Kanske kastar in några vanliga inlägg också, har fritt internet på hotellet så där kan jag ju lägga upp lite bilder ifall ni vill se hur jag har det. :) 
 
Men nu ska jag packa in min lilla katt i bilen och sen blir det 5h resa, lilla skruttan tycker synd om henne men när vi är framme har hon en hel gård att busa runt på så det blir bra tillslut. Kommer sakna er, men nu ska jag vila upp mig inför premiären. Är så nervös, taggad och glad. The game of Jorvik kan bli det coolaste någonsin.
 



Det kan det verkligen Nemo! Du är ju nästan The Queen Of Edition! Det kommer bli super!!! <3 <3 :D

2015-07-18 // 08:21:18

Jag har en fråga som jag hoppas på att du kan svara på så snart så möjligt :)
Vilket program använder du till att ta foton och filma? Och är det programmet gratis?
Tacksam för svar<3
Love U NEMO<3

Svar: Använder fraps :) Det kostar pengar. Kram <3
Courtney Silverhill

2015-07-18 // 10:02:12
» Julie

Åhh, yass! Vinst för lilla mig som typ springer runt på vingården och letar efter Sneaky Dragons. Och så brukar jag stå där och titta på er xD Låter väldigt creepy men detbär inte meningen att det ska vara det ^^ Jag tror verkligen att Game of Jorvik kan bli en riktig superserie! Är ju besatt av Haley Rainstorms serie, skitbra! Jorvikvampyren var också en sån serie som man efter varje avsnitt bah "MEER... MÅSTE HA MEEEEER!!!", haha!

2015-07-18 // 10:22:16

Hey! Jag är Bobo!
Jag älskar Jorvik vampyren sen den dagen min kompis tvingade mig att se den xD Jag tror att The Game Of Jorvik kan bli en VÄLDIGT bra serie! Jag längtar så mkt att jag spricker! Jag har träffat dig några gånger förut på sso, och vill gärna träffa hela klubben! <3
Hoppas du tömmer din brevlåda igen så jag kan skicka brev till dig <3 Hälsa gärna alla i Sneaky Dragons från mig! Hade bra!<3
// Bobo <3

2015-07-18 // 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback