» Natural horsemanship? «

Ju fler dagar jag får med den här hästen ju mer gillar jag honom, han är så lugn, stabil och snäll. Jag behöver inte ens ha varken sadel eller träns när vi lullar runt på Jorvik, han går lika bra med som utan så varför ha det lixom? Okej om vi ska vara fina, vara med på träning eller tävling (vilket sällan lär hända pågrund av hans ålder) men annars kommer jag köra utan för det mesta. Det är otroligt bra träning inför indian/westernveckan vid jorvikstallet som jag planerat i september. Det ser ju även mycket trevligare ut tycker jag! Vad tycker ni? 
 
 
 

 
 
 
Det gäller att hålla i sig i svängarna för det går undan!
 

 
 

 
 
Söööt... Han stillar Kingen abstinensen litegrann faktiskt, men längtar tills det är dags för min stora svarta att komma hem också.. 5 veckor kvar ungefär, har ni någon häst på "fettokollo" under sommaren som ni saknar?
 

 
Idag har jag fullt upp men kanske hinner sitta vid datorn en stund och isåfall slänger jag in ett inlägg men annars hörs vi i morgon igen :)
 
 



Har en friesisk sport på hästön (som jag inte orkade levla färdigt hehe^^). Apropå det där med träns och sadel eller inte så tycker jag att det är väldigt fint! Bortsett från att man viftar med händerna i luften!>.<
Ha det bra Nemo! <3 <3

Svar: Haha jaaa lite vift blir det :D Kram <3
Courtney Silverhill

2015-07-11 // 08:45:21

Nope, tog hem alla mina hästar! XD

2015-07-11 // 09:26:07

Din nya bloggdesign är jättesnygg :D

2015-07-11 // 10:33:06

Hmm... Jag har 2 frisiska sporthästar där men dom saknar jag inte. Sen skickade jag min Tinker oxå men hon kom hem efter 5 dagar eftersom saknade henne. Men jag rider knappt på henne och just nu ska mina hästar vänja sig med FG!

2015-07-11 // 10:55:54

hej jag hede min quarter häst på häst ön har aldrigt levlat den O.o men den behövde vila för den är gamal och trött

2015-07-11 // 11:37:38
» Julie

Jag saknar min fjording Romeo 😭

2015-07-11 // 13:43:06

För mig när man byter server står det att airstar är på server två

2015-07-11 // 17:44:58

Åhh morfar e såå söt :) Jag saknar min lilla quater Magnum som e på hästön 😓

2015-07-11 // 19:33:54

Åhh morfar e såå söt :) Jag saknar min lilla quater Magnum som e på hästön 😓

2015-07-11 // 19:33:55

Han är så himla söt:D Bor också i vd:D (som sommar hem)

Kramar från mig<3

2015-07-12 // 14:04:43

Hej! har två av de nya paint hästarna men inte morfar :( JAG VILL HA MORFAR OXÅ!!!Men då ska den heta pricken :) Inte snällt att härma. Jag har min arab på häst ön och saknar den JÄTTE mycket D::D

KRAM FRÅN BES!(Jag kan bara göra såna hjärtan som på SSO men jag gör tycker du e bäst!)

Svar: Hoppas du får din nya häst snart :) kram
Courtney Silverhill

2015-07-15 // 09:30:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback