» Ny design! «

Som ni ser (om ni inte läser från mobilerna) är att bloggen fått ett helt nytt utseende, som vanligt är det Sture som pillat med designen hon är så duktig. Men denna är bara tillfällig, har nämligen planer på en design men den är inte klar om man säger så. Sen var det tydligen massa skräp bland mina kodmallar (fattar nada) och mina flikar för hästarna är kaos samt att trailern till the game of Jorvik måste in där nere till höger. Ja det behövs städas lite helt enkelt men jag har aldrig orkat lära mig HTML design så det får se ut lite som det gör tills Sturis känner för att leka lite med den. Men vad tycker ni? Det blev ett riktigt lyft.. Från svart, blodfärgat och vampyrer till ljusblått och blont! Jag är jättenöjd det blir alltid fint när Sture håller på. Läs hennes blogg HÄR!
 
 



Väldigt fint blev det!^^

2015-07-11 // 12:59:27

Den blev jätte fin men kommer sakna vampyr temat😄❤️

2015-07-11 // 13:45:35

Vad heter din nya serie???!!!!!!!

2015-07-11 // 15:34:25

Men fiiint Nemo! :D

Svar: Jamen visst! :D Kanske borde nämna att det är du som redigerat bilderna haha. förlåt! <3
Courtney Silverhill

2015-07-13 // 08:03:11

Haha nejdå ^^ Det har du säkert redan gjort iaf :)

2015-07-13 // 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback