» Peppade :) «

 
 
Jag & morfar är såå peppade inför veckan som kommer, vet ni varför? Jag ska släppa trailern till min nya serie! Är så förväntansfull, nervös och taggad inför att visa er den. Troligtvis blir det på onsdag.
 

 
Men jag har även fyllt på min lilla SSO plånbok eftersom SC erbjudandena går ut på tisdag så slog jag till med ett stort paket. Nu får jag försöka hålla i dem liiiite iallafall.
 
 
Nu ska jag spela och äta sushi och sen blire lite redigering, bra söndagskväll :)
 

 


Sa du suuuuchiiii???!!! Mums.

Svar: Sushiiiiiii <3
Courtney Silverhill

2015-07-05 // 18:15:37

Ååh!! Nu längtar jag då mycke!!!!!!😍

Svar: HIHI :D
Courtney Silverhill

2015-07-05 // 18:17:44

Nä nu blev jag ju avis! Både starcoins och sushi?! D:

Svar: Namnamnam!
Courtney Silverhill

2015-07-05 // 18:19:25

Heeeeeeeeejjj
Är så taaagggadddddd men åker på ridläger på onsdag och kommer inte ha internet så släpp den innan 9 så blir det bra för då hinner jag se den. Annars får jag se den på fredag kväll och orka vänta annars får jag ta min bffs mobil HAHA och säga "Jag MÅSTE se trailern till en serie som kommer ut idag hit med mobilen" HAHA jaja spänne iallafall men ha det bäst

2015-07-05 // 21:34:31

jag är spänd på den nya serien som du kommer släpa och du får uppdatera profil bild Nemo

2015-07-05 // 23:07:51

Jahapp, kommer sakna JV otroligt mycket men din nya serie kommer säkert bli jätte bra men inget slår såklart JV! Jag får väll börga förbereda fanpagen då!😃

Svar: haha jaa helt rätt :D
Courtney Silverhill

2015-07-06 // 00:42:05

Så söt han är!!! När jag såg dig på SSO så blev jag över lycklig Nemo<3 Det var kul att du svarade:)))
Du är bäst och älskar din blogg kan läsa den om och om och om igen<3

Ha en bra sommar:) Många stora kramar från mig<3 (Luna)

Svar: Tack!! :) Åh vad roligt. Detsamma, stor kram <3
Courtney Silverhill

2015-07-06 // 06:12:08

Så söt han är!!! När jag såg dig på SSO så blev jag över lycklig Nemo<3 Det var kul att du svarade:)))
Du är bäst och älskar din blogg kan läsa den om och om och om igen<3

Ha en bra sommar:) Många stora kramar från mig<3 (Luna)

2015-07-06 // 06:12:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback