» Planerna totalkraschade! «

Hej igen, mina mysiga planer med Amanda kraschade totalt.. Magsjukan kom och hälsade på i huset och jag bär säkert på smittan.. Så jag får spendera lite mer tid vid datorn och i solen istället. Fick en rolig överaskning när jag satt och läste kommentarer till mitt inlägg om pedagogiska regler till SSO.
 
Nu vet jag ju inte om det är en riktig game master som svarat, vem som helst kan ju faktiskt döpa sig till det bland kommenterarna men det är ju väldigt roligt och vi fick svar på det mesta :) Sjukt kul om det stämmer dock, att star stable faktiskt tar sig tid att läsa bloggar, här skrivs det ju en hel del om spelet och jag tror att det är en super bra grej för dem att läsa om vad vi spelare har för funderingar kring spelet. Tumme upp!
 

 


Det stämmer att det är svårt att avgöra vem som ligger bakom kommentarer och namn här på bloggarna.

Eftersom det inte riktigt går att veta säkert att det är en GM som skrivit brukar GMs inte kommentera på bloggar fastän de läser dem till och från. Men i detta fall, kändes det som en kommentar var bra, för att uppmuntra det som diskuterades :)

2015-07-15 // 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback