» Responsen alltså.. «

Jag släppte trailern på två språk igår morse, när jag lämnade datorn på kvällen hade dem sammanlagt 1800 visningar på fjorton timmar. Det är ju helt otroligt! Bloggens statistik höjs ännu mer och igår hade jag över 500 besökare, trevligt att ni hittat hit! Tusen tack för alla fina kommentarer, peppande ord och kärlek. Jag ska göra mitt bästa för att inte göra er besvikna. Det minsta jag kunde göra var att spendera en kväll med några av er, det är alltid så mysigt att umgås med er. Ni är snällast i världen verkligen.
 
 
Först hejjade jag på alla människor som tävlade i champet, sen bjöd jag alla tävlande som ville till slottet. Därefter var många hungriga (Såklart dem hade ju tävlat!) så vi red mot äppelunden för lite picknik o grillning.
 

 
 
Lärde dem äta som riktiga drakar, kasta i sig maten! :D 
 

 
 
 
Vi tog även lite groupisar ;) Hur fina!?
 

 
 
En kram fick avsluta kvällen, sen fick morfar en natt morot innan jag lämnade datorn.
 
Tack för en underbar kväll hurrni, ni är otroliga. Idag umgås jag med en vän. Vi tänkte shoppa (tror inte han är as pepp på det men endå) sen ska vi handla mat och lite saft o sitta under taket på min altan o spela alfapet o dricka saft. Pensionen nästa! Typ ;) haha. Men vi hörs ikväll igen <3
 

 


Jag var där!! :D ser mig själv på dendär bilden när du lärde oss äta som drakar haha! Jag är hon med blåa jeansen och svarta tröjan :D

Svar: hihi nemen :D
Courtney Silverhill

2015-07-09 // 14:16:32

Ni får spara lite saft till mig! :D

2015-07-09 // 16:08:54

Vi är inte snällast. Du är snällaste... Och allt annat bra!

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-07-09 // 18:03:52

Hej, Courtney! Jag ville bara säga till dig att jag älskar det du gör och fortsätt så! Du är min förebild! Har alltid velat träffa dig se dig på StarStable! Men det har aldrig hänt! ;( Jag hoppas värkligen att vi kan träffas någon gång på sso! Du äger fortsätt så! Ps. Vi är på samma server server 1!

Svar: Hej Beatrice! :) Åh tusen tack, vi ses säkert i spelet någon gång! <3
Courtney Silverhill

2015-07-09 // 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback