» Sunday funday «

Godmorgon! Igår vart det grillning för hela slanten, man måste passa på när det inte regnar. Idag ska jag träffa lite kompisar och jag vet inte vad vi ska hitta på eftersom vädret är så ostadigt men vi får se. Ikväll hoppas jag på en lugn kväll framför datorn med kanske lite redigering. Har MASSOR att göra veckan som kommer för sen drar jag iväg i två och en halv vecka och sen är det plötsligt dags för första avsnittet att släppas. Holy.. 
 
 
Vill ju gärna ha 2-3 avsnitt färdiga innan serien börjar så att jag har god tid att få dem så bra som det bara går.
 



undrar om efter man stäng alla sprickor och blivit beundrad säger bara alex ´´åå gratis du är nu medlemm i åvingens cirkel´´ eller kommer det mer??

2015-07-12 // 12:07:41
» Ebba

Hej NEMO!Är du intresserad av nemofisk-Spel?Om du är det så tipsar jag på hitta NEMO!

2015-07-12 // 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback