» Talangfulla människor «

Jag blir så imponerad av folk med talang, alltså jag själv kan ju INGENTING om bildredigering och förstår inte hur folk kan lyckas med sånt här. Denna bilden har Stina Wolfside i Sneakydragons redigerat.
 
 
Men kom igen hur fin är den inte? Så otroligt talangfull.
 

 


Den där är BRA! Gillar den där lite mer "serietidnings-tecknade" stilen :P Så den är bra ^^

Svar: Eller huuur :D
Courtney Silverhill

2015-07-13 // 17:56:10

Ja alltså herregud vilka talanger det finns! Själv kan jag knappt inte ens rita ett sträck utan att det blir fult xD ahaha
men övning ger färdighet antar jag ;) Kram nemo :3

2015-07-14 // 17:53:30

Asså.. WOW. Helt FANTASTIST *-*

2015-07-15 // 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback