» Är det inte det ena så är det de andra. «

Ni vet ju att jag och Janne ofta tävlar om tronen i klubbsalen när Sture inte är närvarande på möten, men när vi inte kan tävla om det och båda får delta på event så tävlar vi om vinsten där istället. I veckan körde vi lite typ minigames som Sasha Duskgirl och Haley Underfall ordnat. Och jäklar vad vi utmanade varandra haha..
 
En av utmaningarna var att vi skulle springa från Will till Valedale och hoppa av hästen o bjuda in Haley i grupp, MEN dem räknade till 1,2,3 STOPP i chatten flera gånger under resan och stod man inte still på stopp fick man backa. Första vändan låg vi längst bak men tävlade endå mot varandra och psykade, andra rundan låg vi istället längst fram och det var en riktigt tuff kamp mot mål. Janne kom fram först men kunde inte sitta av så jag snodde vinsten mitt framför näsan på henne ;) MAHAHAH Och juste jag lånade Simones konto när han var på dreamhack, tror vissa av er förstår varför.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar när medlemmar engagerar sig i klubben och håller event, har fått massa inspiration denna veckan!
 

 
 


Jag är inte en av vissa, (inte i det här fallet) xD Varför fick Courtney stanna hemma? :o Vill du inte ha stalkers eller? (Jag menar det bara som en vanlig fråga, om du trodde att... äh jag kan inte beskriva xD)

Svar: För att inte spoila min serie :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 18:23:48

Oj lite bråk på allt. :)❤️

2015-06-17 // 19:01:05

Nästa gång tar jag dig allt :D

Svar: Det får vi se ;) ;) ;)
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 19:44:16

Kolla gärna in Min bästa väns blogg ! Naomiswordbear.blogg.se

2015-06-17 // 22:00:19

Hej! Jag var med dig när du skulle hjälpa en tjej att välja häst igår! Kolla gärna in min blogg där jag skrev om det!
Puss och kram! :)

Svar: Hej :) Åh ska kika! Kram
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 08:54:45
» lily

Ehh jag är lite efter men varför fick inte Courtney vara med? Är det för att du har tagit bort ditt vampyr smink (jag tänker på sista scenen i JV) ??

2015-06-18 // 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback