» Buggelibugg «

När jag skulle titta på det nya champ området i onsdags blev jag minst sagt paff. Ehm hur tänkte ni nu SSO?
 
 
 
 
 
 
Frågan är ju om det ens var meningen att området skulle släppas nu? Dem kanske typ satte ut det för o se om det fick plats o glömde ta bort det? Nått är ju galet iallafall. För vissa ser området helt normalt ut men verkligen inte för mig som ni ser haha. Mållinjen i maggen bah. 
 
Hur tror ni champet kommer gå!? Kanske vid vingården? Kanske vid slottet? ÅH spännande. 
 



Var också där och OJJJ vad det buggade och det ståd ju inte på nyheterna så det skulle nog INTE vara där

2015-06-05 // 21:46:58

För mig såg det helt normalt ut..! Men skulle tro att man kommer kunna tävla där om ca en till två veckor

2015-06-06 // 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback