» Dags för maraton! «

Nu får vi hoppas att det kommer en lång regnskur så att ni kan passa på att ha Jorvik vampyren maraton, jag håller nämligen på att ladda upp the movie men den tar lite tid. Efter att den publicerats på bloggen så kommer jag fokusera järnet på min nya serie för trailern börjar bli näst intill färdig, hör o häpna! 
 
 
Bloggen blir alltså tom efter filmen så att ingen missar den och så att jag kan fokusera på min nya serie samt samla ihop material för veckans roliga inlägg här på bloggen. Låter det som en plan? Alltså jag vet att många försöker luska ut vad nya serien handlar om och ni är väldigt nära, många har gissat att serien utspelar sig för länge länge sedan och det är helt riktigt. Men vad tror ni förutom det? Vad kommer den ha för gengre tror ni, drama, komedi, rysare, äventyr m.m.? Vill höra era spekulationer :D 
 



Nästan lite "äventyrs aktigt" men även att det ligger lite spänning med vissa lite mer scener där det verkligen händer nåt. Och så för "länge" sedan.

2015-06-29 // 10:08:52

Du är ju sååå rolig så det känns som om det kommer vara lite komedi... Men Jorvik Vampyren var ingen komedi, det var spänning och äventyr, du är sådan. Och eftersom huvudpersonen (du) har lila ögon, något magiskt måste det bara vara...

2015-06-29 // 10:16:53

Sorg, vänskap och magi kanske? :D

2015-06-29 // 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback