» De draaaaaar «

Hallå där! Bloggen har ekat lite tom här på morgonen och det är för att jag tidsinställt de inlägg jag fått ihop till i helgen eftersom jag åker iväg. Det är så jag orkar driva min blogg, jag sätter mig och skriver massa inlägg jag har i huvudet och inställer så att dem kommer upp olika dagar och tider. Skulle inte ha tid att sitta 3-4 gånger om dagen året om så det är en bra taktik. När jag åker iväg då så måste jag ju inställa lite mer men alltså helt ärligt så går det om man vill. Sätt dig en timma och skriv ett par inlägg så är det klart, tror många gör det för svårt. Skriv om enkla och roliga saker, man måste inte vara nytänkande varje dag. :) 
 
Jaha nu vart det här inlägget ett bloggtips, det var ju inte riktigt meningen utan jag ville bara in och säga hej och att jag kommer sätta mig och förbereda bloggen inför helgen. Jag åker nämligen iväg fre-sön, igen... Jag vet.. Men men bloggen blir inte tom och jag tror att jag kan släppa jorvik vampyren på måndag istället för söndag. Har vart sjuk så har inte orkat dra ihop alla för filmning men jag löser det. Jag vill bara redigera, redigera och redigera men jag har inte materialet, gahhh! 
 
Jaja hoppas ni har det bra och att ni är peppade inför dem nya hästarna, jag kommer kika på dom men inte köpa förens Marblejoy är färdig. Nu kom jag på att ni inte fått veta så mycket om henne så de måste jag ordna! :) Sitter och letar förbryllat efter en bild på henne men jag har inte ens det.. Come on.. Måste fixas!
 
 
Jag och Kingen igår efter eventet, vi var vid Jorviks mysigaste grillplats. Men mer om det sen!
 

 


Vad menar alla med typ "Bubben det draaaaaaaar" ? XDD Alla går och säger det och jag bara: Vad menar de igentligen? o.o XD Hihi

2015-06-03 // 20:16:45

Vad menar alla med typ "Bubben det draaaaaaaar" ? XDD Alla går och säger det och jag bara: Vad menar de igentligen? o.o XD Hihi

2015-06-03 // 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback