» Det känns som ett break up «

Jag är jorvik vampyren och ingenting annat, så är det just nu. Hela min dator, youtube och blogg är proppat med serien. Jorvik vampyren är mitt varumärke på star stable online. Men det kommer jag att ändra på när den nya serien drar igång, för då kommer ni se mig som en annan karaktär som spelar en helt annan roll. 
 
 
Jag har alltid gått in för att vara vampyr i spelet och serien.. Min karktär på star stable är vampyren Courtney ingenting annat trams!? Ja det här känns faktiskt som ett jobbigt break up och jag vill bara sopa bort alla spår och börja om. Det känns som att jag svikit vampyren Courtney och kastat henne någonstans. 
 
Blir jorvik vampyren början eller slutet för mig? Det får vi se när den nya serien släpps, för det är er åsikt som är det viktigaste. Att göra en serie som ingen kollar på är inte drivande alls. Shit jag är både peppad och livrädd.
 

 
 
 
Jag hoppas att både ni och jag vänjer oss fort vid det nya utseendet, men nu känns det som att jag leker på någon annans konto faktiskt. Jag kommer aldrig glömma vampyren Courtney och det hoppas jag inte att ni gör heller. Nu rör vi oss mot ett helt galet äventyr som jag aldrig trodde var möjligt att genomföra på SSO. 
 
 



Du, din nya serie kommer att bli så asgrym! Jag är inte orolig alls, med all din fantasi är det ju självklart att den blir bra! Och så har du ju gjort Historien om Marry och Flippen, Jorvik vampyren. Detta klarar du finfint, var inte orolig över det! <3 <3

Svar: Awh tack :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 08:44:56

Vad det än är för serie kommer jag titta på den. För du är sjukt duktig! ♡

2015-06-20 // 09:01:02

Vad det än är för serie kommer jag titta på den. För du är sjukt duktig! ♡

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 09:01:04

Du är du hur du än ser ut och jorvik vampyren kommer vi aldrig glömma. Det var en skit bra serie jag önskar dig lycka till med den nya serien fastän du inte behöver det. Den kommer bli minst lika bra tro mig Nemo! <3

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 09:18:34

Vi saknar vampyren Nemo du det är inte kul att jag snart kan bli vampyr jag vill inte bli vampyr längre

2015-06-20 // 10:38:07

Jag är så taggad för den nya serien, så klart är jag lite ledsen över vampyr Courtney men allt kan inte vara för evigt och man måste våga göra ändringar.

2015-06-20 // 11:38:51

Du gjorde Jorvik vampyren otroligt bra, du kan igen! ❤

2015-06-20 // 11:40:28

Den här serien har varit speciell för oss alla. Alla har på sitt eget vis fått en gnista av den, ett hopp av något slag. Att själva kunna bli stora youtubers, precis som du. Jag vill tacka dig för det du har gett oss och kämpat för<3 Jag kommer aldrig glömma vampyren Courtney och hennes familj, som gjorde så mycket. Tack <3

Svar: Åhh tack vad fint :') <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 12:34:18

Du, det kommer att gå jättebra med den nya serien! Saknar vampyr-Courtney. </3 MEN du är en underbar redigerare och jag avundas dig den förmågan mycket! Din fantasi har inga gränser och du kan göra vad som helst!! <3 <3

Svar: Åh <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 12:51:47

Jag saknat vampyren Courtney och jag tar efter att jag ville bli Vampyr när sminket kom och nu tar jag efter att villa bli en vanlig person i gän.
Vila i fred vampyren Courtney kommer att sakna dej 😭😭

2015-06-20 // 17:18:58

ujuj.. Kommer ta lååååång tid för mig att vänja mig vid ditt "nya jag". Men jag är säker på att denna serien , som du håller på med, kommer att bli bra! Du är ju en så duktig person på att göra serier så jag kommer hålla fast vid att den kommer bli bra. Jag hoppas att fler tycker som jag, att din serie kommer att bli bra :) Håller tummarna för dig Nemo!

//Mycket kärlek och kramar <3

Svar: tack så jätte mycket :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 20:34:40

Tycker du är jätte söt *.*

2015-06-20 // 21:20:55
» Ankan

Såklart jag kommer titta ‹3
Det känns overkligt när du inte är vampyr, men jag gissar att det försvinner med tiden, allting blir bättre med tiden. Riktigt bra avslut, behöver inget mer nu utan alla frågor om Courtneys (i serien) liv är besvarade.

I sista avsnittet gav du mig hopp, som i alla andra avsnitt. Du gav inte bara mig hopp, utan många andra där ute också. Hopp om att en dag bli lika stora och begåvade som du, och själv ge folk det där hoppet. Jorvik Vampyren har rört alla tittare på något sätt och serien kommer alltid finnas i våra hjärtan.

/En lycklig Anka

Svar: Åh tack så mycket!! <2
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 21:51:03

Jag är peppad för den nya serien men jag saknar vampyr Nemo otroligt mycket... Jag saknar JV för mycket😓

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-21 // 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback