» Ett avsked <3 «

Igår tog jag farväl av min finaste Kingen.. Usch de va inge kul men han ska bara på sommar semester! Brukar ju skicka iväg alla utom honom men denna sommaren är han värd lite ledighet. Och jag har En häst som ska levlas + min film häst. Han fick äpplen, gos och en sista ridtur innan vi sa hejdå för några veckor.
 
 
 
 
 
Vi tog en betes paus vid slottet där vi trivs allra bäst.
 

 
 
 
 
Träffade på Janne i moorlandstallet där hon slavade för bobcat.
 

 
 
Full fart i moorlandbacken så Kingen fick sträcka på sig inför den långa flygresan.
 

 
 
 
Allt för min prins.. Om jag inte får panik o abstinens så ska han hem igen vecka 34. Men planen är att rida min quarter när jag inte levlar min andalusier eller filmar med min arab. :) 
 
Dagens plan är att FLYTTA! Inte helt bestämt mig vart men det reder sig. 
 
Har ni sommar rutiner för hästarna, stallet osv? 
 

 
 


Jag kommer skicka min tävlings häst för kmr ej tävla under lovet! Annars ska nog jag levla min nordsvensk och quarter <3

2015-06-26 // 09:13:33

Jag flyttade till Jorvikstallet nu under sommaren från Vingården, dels för att det är sommar och det är jätte somrigt där och dels för att det har blivit så många personer som bor på Vingården.:) <3

2015-06-26 // 12:35:09

Jag flyttade till jorvikstallet och sen ska ryskahästen få semester. :)

Svar: Ohh jag orkar inte bo så långt bort, typ andra sidan jordklotet juu haha. :(
Courtney Silverhill

2015-06-26 // 13:08:25

Jag har skickat iväg alla hästarna i stallet, förutom min nordsvensk som jag levlar, en arab att rida och min quarter. Jag har inte bestämmt mig vart jag ska flytta än, vi får se :D

Svar: Spännande! :D Har du flyttat nu? och vart isf?
Courtney Silverhill

2015-06-27 // 18:28:38

Detta är min första sommar på Jorvik men jag kommer skicka iväg araben och ponnyn. Kanske startis också <3 Jag bor i jorvikstallet så kommer inte flytta. Alla uppdrag (ej levla)ska jag försöka rida barbacka på :)

Kan någon förklara hur man får kategorier hos blogg.se? Breva mig på sso då tack <3

Svar: Åh mysigt! :) Du skiver in en egen kategori under fliken kategori när du gör ett inlägg. Kram
Courtney Silverhill

2015-06-28 // 08:01:00
» Diana

Brukar skicka iväg alla hästarna, de jag har kvar är 1 tävlingshäst för champ (har 5 st tävlingshästar), och en levlingshäst. Brukar flytta till Steves då min favvo levlingsrunda funkar bäst om man börjar där.

2015-06-28 // 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback