» Fanbilder «

Jag får fanbilder lite då och då skickade till min SSO mail och ibland skickar folk i klubben bilder som cirkulerar på instagram osådär eftersom ja inte har en SSO insta. Här kommer ett gäng av dem :)
 
 
 
 
Dessa tre har Siri Spidernight gjort, jag skrattade högt när jag såg den sista bilden :'D
 

 
 
Den här har Holly Whalelake gjort :)
 

 
 
Julia Clouddotter har redigerat mig och Kingen vid slottet :) 
 

 
 
Sasha Grayson har ritat av mig som jag såg ut när jag inte var vampyr!
 

 
Cora Moonforest har gjort denna bild :) 
 

 
 
Denna bild är ifrån Pia :)
 

 
 Wow ni är så duktiga, det är jätte kul att få sånt här. Mycket kärlek <3
 



Yay min redigering kom med👆🏻🎊❤️

2015-06-06 // 08:38:41
» lily

vad är din sso mail? skulle bli jätte glad för svar jag tror jag har en bild jag gärna skulle vilja visa dig :3

Svar: [email protected] :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-06 // 09:28:15
» Pia

Vet att min inte var på dig! Men asså hade ingen bild!😂😘

2015-06-06 // 10:23:57

Jag undrar också vad din SSO-mail är. Tacksam för svar <3

Svar: [email protected] :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-07 // 11:16:45

Vad kul att du tykte om dem😂❤️❤️❤️😚 gör gärna fler❤️

2015-07-01 // 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback