» Från lugn till uppbokad «

Trodde helgen skulle bli ganska lugn men har verkligen blivit uppbokad från morgon till kväll. Men i morrn ska jag ta mig tid att spela igen. Igår var jag och shoppade hela dagen och umgicks med vänner, sen på kvällen blev det grillning och pilkastning. Nu ska jag strax åka iväg och titta på superior race, så galet taggad! Sen ikväll ska jag in till staden för lite mat och damdamdamdam JURASSIC WORLD, gahhh ska bli så kul, vi ska gå på min favorit biograf också. Men ja ingen tid för dator direkt... Så antagligen får vi höras i morgon igen kära läsare. Då är det fasen dags att flytta från vingården till ett sommarboende!
 
 

 


Heter inte filmerna Jurassic Park? Hur som helst, vart ska du flytta? :D Valedale, dit alla flyttar på sommaren, (det kommer vara fullsmockat xD) eller Jorvikstallet? Det är så himla somrigt där! :D

2015-06-27 // 10:50:24

Claire, det finns 3 filmer om Jurassic Park, sedan är typ Jurassic World någon slags uppföljare tror ja :D Har sett trean och halva ettan :)

2015-06-27 // 18:35:32

Clarion. Ettan, tvåan och trean heter Jurassic park men fyran heter Jurassic World! Undrar varför. Har själv sett den. Såååååååååååå bra

2015-06-27 // 19:57:44

Fast.. på bilden ser det ju ut som en T-rex och inte rexindominus som har taggar längst med ryggen och mer glesare tänder (Jurassiq Freak here!) x)

Svar: Jaa men vadå det kanske är en T-rex på bilden? Eller vaaa? haha
Courtney Silverhill

2015-06-27 // 22:12:53

Jurasic word är en av de bästa filmerna jag någonsin sett!

2015-06-27 // 22:49:58
» Diana

Bra filmval, filmen har allt, kärlek, humor, spänning och action. Tycker också att Owen är en fett skön person. ÄLSKAR jurassic world, såg den i 3D och herregud vad bra den var.

2015-06-28 // 11:07:28

Måste vara så, för ska den bilden ha något med filmen att göra har de ritat ditt fel Dinosaurie x)

Svar: Jaha men de är ju t rex med i nya filmen också :)
Courtney Silverhill

2015-06-28 // 12:02:01

Oohh, jag har också sett den, den äger!!!! Älskar Indominus rex!

2015-06-28 // 14:20:38

Flytta till Fort Pinta under sommaren :D Det är jätte fin utsikt där, Mysigt, Disco på kvällarna, Stranden och allt hav <333 Love it! Bor där nu, För att jag älskar Fort Pinta, det är så mysigt bara!
/Valen :D

2015-06-29 // 11:13:26

Btw, bor ALLTID i valedale, oavsett årstid, det äger😎

2015-06-29 // 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback