» Har inget annat bättre för mig endå.... Eller? «

Säsong 3 av Jorvik vampyren i en hel film.. Herre.. Har varit ute och handlat hela dagen i princip, borta i 6,5 timmar och den har inte ens kommit hälften.. Ehm... 11h kvar typ.. Vet fasen inte om jag kan genomföra den här filmen om det ska ta så lång tid för jag kan inte spela när den laddar för de blir för mkt för datorn. Låter den gå en stund till så får vi se. Vill ju gärna ha alla säsonger som en film på min youtube. Men come on!?
 
 



Hej nemo! :D Jag har bara en fundering, i höst när det blir halloween på sso, kommer du att köpa ett vampyransikte då? Tacksam för svar, p.s du är min största idol och har döpt min häst efter dig "Silverhill"♥

Svar: Hej! Kommer svara på frågan i en framtida frågestunds video. Håll ut! Kram <3
Courtney Silverhill

2015-06-28 // 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback