» Jorvik vampyren behind the scenes «

 
 
 
I morgon är det måndag och jag ska denna vecka redigera och släppa sista avsnittet. Jag kan inte med ord förklara hur spänd jag är på att visa er detta, men ojojoj vad redigering jag har framför mig!
 
Jag vet att ni har så mycket frågor kring Jorvik vampyrens framtid och ni kommer få svar på detta. 
 
Men om ni fick leka mig för en dag, hur hade ni avslutat säsong 3? :D 
 



Svår fråga, jag tror jag hade velat avsluta genom att dom berättar för Elizabeth att Nina är död, men att hon dödade Arion. Sen återvänder dom till slottet och Courtney ( Du ) är lite deppig över att hon bröt löftet med Elizabeth.
Men sedan så tar dom en ridtur och kanske pratar om nästa äventyr dom kommer uppleva. (Om det blir någon mer säsong?)

Puss på dig <3 Blir det nån mer säsong snälla du är bäst på att göra Jorvik Vampyren ju!

2015-06-14 // 16:04:56

När kommer Nesta avsnitt!?

Är så spänd!!!!

2015-06-14 // 17:18:11

En svår fråga,men jag hade nog avslutat med att i den burken så skulle det finnas de godas själ alltså typ Ninas och om de häller ut inehållet där Nina stor så kmr hon tillbaka ävenEverpearl som blev dödad av skepnaden och medan Everpearls varit borta hade han hittat Doris så hon hade hoppat upp på honom och på det viset hade honföljt med Everpearl


Puss och kram från Arvella du är bäst JV är bäst

2015-06-14 // 17:47:56

Oj skulle inte vara Anonym heter Arvella Waterdawn

2015-06-14 // 17:48:59

Väääldigt svår fråga,hade nog gjort så att de berättade för Elisabeth att Nina var död,sedan,om man vill göra det dramtaiskt,så hällde de innehållet av det någonstans,så att det inte fanns några vampyrer mer (för det var väl så att flaskan innehöll ett medel mot vampyrism?)

2015-06-14 // 19:46:41

Jag skulle avslutat JV att dem hälde över den där flaskan på en av Ninas saker ( typ något hon äger ) och att hon kom tillbaka igen och sen sluta det på nåt sätt ( kommer inte på mer )

2015-06-14 // 21:27:55

Hmmm... Att Courtney berättade för Elizabeth ensam att Nina var död. Sedan red dom till godset och lämnade sina hästar och gick till slottet. Efter det så kollade Nicklaous på falskan med vätskan och kom på att om man hälle vätskan på ett magiskt träd skulle alla goda vampyrer börja leva igen. Dom letade länge men till slut kom Evelina på att det fanns ett magiskt träd där Nina dödade Arion. Dom red dit, hällde vätskan på trädet och så såg dom att Nina Doris och Everpearl siktig bakom dom! 😝

2015-06-14 // 21:30:05

Stig inte siktig

2015-06-14 // 21:30:33

Extremt svår fråga, men eftersom jag själv har en serie får jag väl försöka. Jag hade nog gjort så att Courtney sagt åt dem andra att rida i förväg till Valedale. När dem hade ridit iväg så tar Courtney flaskan med sig. Sedan rider hon ikapp dem andra. När de har ridit till Valedale så rider dem till Elizabeth och hon undrar var Nina är, och då säger Nikolaus eller Evelina att hon är borta. Att om Nina hade dödat Arion, skulle även resten av släkten att ha dött ut också och att..Nina hade gjort det. (Kommer inte på något bra här så vi bläddrar fram lite..). När dem är på godset så är Courtney fortfarande i chocktillstånd och hennes hjärta klappar. Hon säger att hon vill vara ensam ett tag och tar in Kingen i stallet och sadlar o tränsar av. Sedan ryktar hon honom och går sen till klippan/avsatsen där hon för första gången såg Kingen (lite minnen ploppar upp här). Sen tar hon ur flaskan ur sin jacka och tittar på den ett tag i månens sken. Sen öppnar hon den. Kikaf lite på innehållet, och några sekunder senare dricker hon upp innehållet och står still i några sekunder tills hon faller ihop på marken och avsnittet är slut. Haha om det kommer en säsong 4 så ska det då förstås vara fortsättning på detta.

Svar: Najs jag gillar dina ideer! :D
Courtney Silverhill

2015-06-14 // 21:48:03

svår fråga men vet ej men har en sak att säga efter sesången är slut kan du ha en fänträff?

2015-06-14 // 23:24:17

På tal om ingenting men Courtney jag har gjort en redigering till dig på min kanal Alexis Deerknight men mappen som den låg i deletades med ett redigeringsprogram jag använde, men titta gärna på videon ändå❤

2015-06-15 // 06:49:12

Hellre leka med dig en dag💖

2015-06-15 // 10:42:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback