» Nya hästar var 4e vecka! «

Alltså jag fick en kommentar häromdagen där personen menade att det kommer hästar var 4e vecka. Jag tänkte inte mer på det men när jag och Sture spelade MC och snackade lite nyss så slog det mig att jag måste testa den här teorin så jag började räkna på SSOs nyhetssida. DET STÄMMER TAMEJ FASA. Vi får nya hästar var 4e vecka med andra ord så kommer det nya hästar på onsdag! :D 
 
 
Håll det på minnet vänner ;) 
 
1 juli 
29 juli
26 augusti
23 september
 
Osv osv osv.. 
 
 
 

 
 


NAAAAAJS!

2015-06-25 // 19:31:58

Åh..Nu önskar man ju att man kan hålla i sina SC xD

2015-06-26 // 02:25:35

Det var jag ^-^

Svar: Ahhh bra! haha mindes inte :D
Courtney Silverhill

2015-06-27 // 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback