» Såsjuktomotiverande «

Godmorgon! Hoppas er helg är fantastisk. Idag åker jag hem igen men vi får se om jag orkar spela ikväll, kanske bara myser hemma och kör en grillning och gosar med min katt. Är inte helt fel de heller ;)
 

 
Jag måste bara klaga lite söndagen till ära, angående paddockön så tycker jag endå att det är roligt att ha ett litet måste varje dag på SSO, som rykten. OM man har nått att kämpa för. Men det här tråkar ut mig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vet att jag tjatat om det förut men det var verkligen länge sedan SSO kom med något som jag kände att jag vill kämpa riktigt hårt för att få. Det mesta som kom nu till paddockön var
riktigt, riktigt.. Tråkigt?
 
 
 
Jag har gjort dem dagliga två gånger här.. Alltså så sämst men jag orkar verkligen inte springa hela jävla vägen för att få upp ett rykte jag inte bryr mig om.. Skärpning Nemo!
 
Hur går det för er på paddockön, är jag ensam om att hata det?
 



Ne det är helt jävla pizz där!

2015-06-07 // 08:39:32

Det är helt fisigt där! ar gjort de dagliga EN gång, och de räckte!

2015-06-07 // 10:27:56

Hatar rykte överhuvudtaget. Tycker dom borde komma med något riktigt roligt som faktiskt GÅR att kämpa för, men samtidigt ha kul. Nu för det sso!

2015-06-07 // 10:48:02

Bu*

2015-06-07 // 10:48:16

Typ det enda riktigt ROLIGA är tävlingarna!

2015-06-07 // 11:45:58

Jag gör inga dagliga så känn dig inte ensam C;

2015-06-08 // 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback