» Tröttmössa «

Godmorgon, ligger med en katt i sängen som försöker massera mitt ansikte med sina klor. Det är inte jätte skönt faktiskt men det förstår hon inte. Alltså jag har sovit så dåligt inatt och det är skit jobbigt. Vaknat typ 10 gånger och inte kunnat somna om osv.. Blää! Jag tänkte ta mig upp och ta en promenad och sedan fixa lite innan jag lägger mig i solen och bättrar på Spanien brännan ;) Det är jätte bra väder idag! I morgon bär det av till Landet så jag ska även packa lite osådär. Men vi hörs senare!
 
 
Bjussar på en bild på en pizza jag delade med Annie när vi var på pizza hut i norrköping. (mobilbloggning) Såå god! Jag pillade bort svampen såklart. 


mums

2015-06-04 // 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback