» Dags för levlings stream! «

Godmorgon! Gick upp jätte tidigt i morse för att göra ett ärende och när jag var påväg hem i världens regnrusk så bestämde jag mig för att jag ville hem, mysa ner mig i min soffa med filtar och tända ljus och levla. Så nu jäklar, in och kika streamen om ni vill lyssna på min musik eller titta när jag levlar. Vill ni hänga på äre bara att kika vart jag är och säga hej hallå jag vill levla med dig! Kan inte svara på så mycket frågor under streamen då jag bara har en skärm men tabbar ner ibland o kikar :) Startar snart.
 
Streamen är avslutad
 
Klicka på bilden för att komma till streamen
 
 



Åh du streamar när jag jobbar :(
Ville ju med!

2015-03-27 // 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback